joi, septembrie 11, 2008

LMA Catalunia

Dacă nu ştiaţi astăzi este ziua Cataluniei. Pentru mândrii ei locuitori azi este o mare sărbătoare iar distracţia este în toi şi va continua până duminică.
Pentru cei care-au fost ca şi pentru cei ce încă n-au fost, câteva poze cu Barcelona cel mai frumos oraş european pe care am avut ocazia să-l văd (aş putea spune chiar din lume din moment ce n-am părăsit Europa, nu?).  Şi nu vă speriaţi sunt şi eu în poze :D

Rambla, cum priveşti pe stânga (sau era dreapta?)


Barcelona privită din parcul Guell cum se uită cu jind la spatele meu!


Nu-i un liliac, sunt eu pe scările interioare din Sagrada Familia.



Asta nu-i din Barcelona e din Granoller, la vreo 30 de minute de Barcelona, unde am fost special ca să fac o poză pe strada asta: Carrer de l'Engenyer. Da? A se remarca totuşi atitudinea dezinvoltă a persoanei ce stă la poză precum şi mâna dreaptă ocupată cu ... una cerveza por favor!!! Da?


Salutări de la Barceloneta! (nicio asemănare între plaja de lângă Barcelona şi cea de lângă Constanţa).


Arcul de Triumf, adevărat loc de promenadă care exprimă cum se poate mai bine spiritul mândru al catalanilor un loc uimitor de curat, liber şi liniştit! Am zis curat?

Din vârful Sagradei, în zare se vede Turnul Agbar, o minunăţie de admirat mai ales noaptea.


Din nou, Rambla cu siguranţă pe dreapta! Sau nu? De todos modos ...
Adonis, Mediterana, bâldâbâc. Stop!


Parcul Guell şi a sa salamandră ce-l apără şi păzeşte.


Iar acum pentru cei mai pudici un sfat, opriţi-vă!
Nu vreţi să-l vedeţi pe Waven ud, nu?
Chiar dacă nisipul din Castelldefels este cel mai fin şi mai căutat din toată Spania, chiar nu vreţi să vedeţi aşa ceva, nu?
Şi oricum vedeta pozei, micuţul porumbel nu are nicio vină! 








Acestea fiind zise, la mulţi ani incredibilă Catalunia, la mulţi ani fantastică Barcelona, la mulţi ani minunaţi catalani! Ferice de voi, că trăiţi în singurul loc din lume în care mi-aş dori să trăiesc, după cel în care sunt acum.