vineri, octombrie 03, 2008

Viitorul vreau sa sune bine

Citeam acum ceva vreme la Dragoş despre Proasta creştere:

Dacă şi-ar fi bătut copilul, aş fi murit cu ea de gât prin tribunale. Dar împotriva violenţei emoţionale, Autoritatea pentru Protecţia Copilului e, de cele mai multe ori, neputincioasă. În plus, violenţa emoţională e monedă curentă în creşterea copilului în România. Nu credeţi?

Apoi am găsit la Vivi materialul de mai jos.


Prinţesa mea are mai bine de 5 ani. Mai are mai puţin de 1 an şi va ieşi în lume oficial  cu educaţia pe care încercăm să i-o dăm, cât de bine putem. Barza stă să vină aşa că vom fi destul de ocupaţi în următoarea perioadă exact când Katia va avea mai multă nevoie de noi. N-am fost niciodată adeptul creşterii copiilor din cărţi dar acum o să încerc. Mi-am luat o carte şi-am de gând s-o şi citesc. Adică zilele astea.
Manualul părinţilor eficace este, de la Tritonic am luat-o eu şi mai multe despre poate după week-end-ul ăsta.


Ne auzim!