miercuri, decembrie 10, 2008

Bloguri pe care as fi vrut sa le scriu

Unul dintre motivele pentru care nu pot renunţa la a-mi pierde ore bune în compania blogurilor este acela că în acest fel am ocazia să descopăr oameni extraordinari şi poveştile lor minunate. Sunt persoane ascunse în spatele unor domenii/nick-uri, anonimi aruncaţi de viaţă prin cele mai îndepărtate colţuri de lume sau de Românie doar, care aleg să-şi arunce vorbele în neant odată cu apăsarea acelui Publish doar pentru a-şi ostoi setea, de cele mai multe ori, de comunicare. Sau din joacă. Sau din plictiseala.

Anzwaz, unul dintre cei care corespund perfect descrierii de mai sus este acspot. Şi postul lui de acum ceva vreme este unul dintre acelea pe care le-aş lua cu mine pe o insulă pustie :)

De fapt, eu vroiam să vă zic că mi-am readus in partea dreaptă a blogului lista cu linkuri, pompos intitulată Blogosfera. Momentan sunt 13 fantastici trecuţi pe listă dar voi mai adăuga câţiva în curând. Felicitări celor care se află acolo, mult succes celor ce-şi doresc să atingă performanţa de a se alătura blogosferei mele personale :D iar pentru restul numai de bine şi alte alea!

2 comments:

Shani Alexandra spunea...

Iti multumesc! Stateam in seara asta la cina, singura si ma gandeam:"Oare Waven mai scrie? sau e ocupat cu Erika? Cand termin de mancat mai intru si pe la el.." si uite, bine ca am intrat....imi dai motive sa las aceste randuri

Unknown spunea...

Dupa cum vezi Erika, imi mananca nu numai din timpul alocat bloggingului dar si fin chef. Dar despre asta voi detalia in curand :)