vineri, ianuarie 02, 2009

Cum am petrecut revelionul

Pe vremuri aşteptam cu nerăbdare revelionul chiar şi numai pentru momente precum cel de mai jos.
Anul acesta (şi nu-i primul) ţiganiada de la televiziunile noastre a fost de mai mare scârba. Noroc cu vecinu' din perete (şi scula lui cu bassu' la maxim) care mi-a oferit următorul program de petrecere:
9.30-10.30 muzică românească dance gen.
10.30 - 11.00 pauza (or fi mâncat ceva şi să nu se înece cu vreun castravete au lăsat-o mai moale)
11.00 - 11.30  manele vechi (de pe vremea când Adrian era copil) gen
11.30 - 12-30 -pauză (de artificii şi şampanie, în centru alături de jumate din oraş)
12.31 binecunoscutul şi nelipsitul La multi ani cu inima pe inima...
12.33 - 01.30 muzică populară de joc şi chef (a fost şi Puşca şi cureaua.. normal)
02.00 - 03.00 dor şi jale fără număăăăr
Pe la 03.30 probabil pe la tort sau prăjituri a mai urmat un la mulţi ani de data asta cam aşa 
Cu ultimele puteri au încercat nişte Hi-Q vreo jumate de oră:
Şi mai departe probabil li s-au terminat bateriile de la boxe că n-am mai reuşit s-aud nimic!
Însă, ieri fiind sfântul Vasile (adică în buletin  alea, alea) i-am răspuns şi eu cu aceeaşi monedă :)))
Voi, cum aţi petrecut?