luni, februarie 02, 2009

Emailul nostru de zi cu zi

Se dau 2 ştiri proaspăt culese se citesc şi se interpretează.


Avem prima ştire (via) spune că pentru a reduce birocraţia şi a eficientiza munca angajaţilor o companie a decis eliminarea funcţiei de Reply to all din meniul clientului de mail folosit intern.

Cealaltă ştire (via) ne anunţă că un grup de specialişti (:D) de la Stanford University lucrează la un proiect prin care mailurile vor putea fi trimise fără a specifica destinatarul. Pe baza conţinutului, sistemul aflat momentan în teste, va fi capabil să recunoască destinatarul trecându-se de la destinatarul format din biti şi caractere la destinatarul persoană fizică, cu anumite abilităţi fizice, psihice corespunzătoare subiectului
Cum va arăta deci viitorul, acum că tocmai ce-am citit cele 2 ştiri?

Pai exemplu: şeful trimite un mail celor 69 departamente din subordine despre, să zicem, savingul din firmă. Şefuţii celor 69 departamente transmit mailul mai departe futuţilor (scuze, da aşa e bancul) din subordine, cerându-le propuneri. Georgel, cel mai mic dintre cei mici, (pe scara ierarhica, ofc) dornic să rezolve cere detalii despre acţiune. Şi cum reply to all tocmai s-a scos, dar firma  exact ce-a implementat programul de la Stanford trimite mailul cu întrebările sale, precum şi câteva soluţii de moment, tuturor celor cărora acesta le-ar putea fi de folos/interes, în mai puţin de 2 ore de când l-a primit. Mailul său caută şi caută şi caută şi după ce se plimbă vreo 2 săptămâni prin toată lumea se-ntoarce la expeditor care între timp fusese dat afară pe motiv de neeficienţă şi inactivitate.

Sau sunt eu cârcotaş ....