miercuri, martie 14, 2007

Amintire

Mi-am adus aminte adevăratul motiv pentru care am tot amânat atâta timp crearea unui blog.

Lipsa de timp. M-am tot gândit ca asta-i o treabă serioasă de care tre să te ţii, zilnic, cu atenţie, cu grijă şi cu responsabilitate.

Nu zic, că nu-s capabil de cele de mai sus, dar am perioade în care nimic nu se mai termină, toate deadline'urile-s depăşite şi toţi trag de mine de parcă chiar i-aş putea ajuta (ţeapa hi hi).

Sunt iarăşi într-una din perioadele alea în care nu am timp de nimic, în care sunt în urmă cu toate, n-am timp nici să-mi verific mailu' sau să sun un prieten, măcar. Am deja cu mult peste 200 de posturi în reader, un teanc de filme de văzut, o mie de lucruşoare mici şi importante de terminat şi altă mie de început. Şi, în plus, nici măcar sănătatea nu mai ţine cu mine, ca alte dăţi.

Dar, no problem, mă fac eu bine şi scap de toate şi atunci să te ţii orgii

Când va fi asta?

Odată ...

Hai s-avem spor!