luni, aprilie 02, 2007

Week-end review

Weed-end-ul trecut m-am ocupat cu lenevitul.
Şi a fost aşa de bine, încât acum sunt mai obosit ca vineri.
În timp ce mă tot ocupam cu trasul de ochi şi întinsul mai bine pe canapea, am făcut şi un mic maraton de filme.

Am văzut Lost, seria 3 (8 bucăţi, că eram în urmă rău şi AXN tocmai a facu pauză. Din nou!).
Ca să nu mă pierd de tot, între reclame (sic!) am mai băgat un Children of men
Şi un pic de Just my luck
Iar la final, apoteotic, 300.

Comentarii pe text, respectiv imagine nu fac.
Se pricep alţii mai bine

2-3 observaţii, da.
Lost-ul cred c-ar mai putea continua 15 sezoane şi tot nu s-ar "fleşcăi". Cine zice altceva, să-i fie de bine. Da!

Am recunoscut-o pe Oana Pellea după voce.
Marele film e aproape un bullshit. Îl salvează câteva secvenţe sonore, nişte imagini, 1-2 caractere şi cu siguranţă un actor.