marți, mai 15, 2007

Ce-am facut in we

După cum v-am spus am fost la munte. La relaxare si iarbă verde şi socializare şi relaxare şi ...
Frumos, odihnitor, de-stresant blah blah blah (ce dracu' că doar ştie toată lumea cum e).
Poze am destule doar că natura nu mi s-a 'destăinuit' decât în anumite condiţii: ori mână tremurândă ori ochi înceţoşaţi ori privire bleagă (if you know what I mean) :D
Câteva concluzii însă pot, şi chiar vreau, să le trag după aceste we:
- sucul de portocale poate dăuna grav sănătăţii. Mai ales în combinaţie cu vodca. Absolut.
- când faci un grătar, asigură-te că eşti de partea chibiţilor. Dacă vrei să mai mănânci ceva.
- Braşovul este cel mai frumos oraş din ţară. Şi nici cu braşovencele nu mi-e ruşine :)
- The Doors still rules.
- ciorba de burtă de la Roata Norocului a fost cea mai bună din ultimii 10-15 ani.
- e bine să ai prieteni. E bine.
- mai vreau. E un păcat? :)))