marți, mai 22, 2007

Ce te face ziarist?

Cum devii ziarist? Faci facultatea şi apoi gata eşti ziarist? La absolvire ţi se pune pixul într-o mână şi carneţelul în alta şi ţi se dă drumul pe strada, 'gata eşti ziarist, fă-ţi treaba'?
Sau absolvent de 10 clase ori facultate de medicină/drept/inginerie te duci la interviu la redactorul-şef/patron/soţul patroanei şi dacă-l iei, de-a doua zi eşti ziarist?
Care-s armele ziaristului? Cuvântul, idea, argumentul?
Sau aparatul foto, telefonul cu cameră, camera ascunsă, microfonul purtat la o întâlnire privată?
Fără a jigni pe nimeni, eu ştiu că în orice meserie pe care ai practica-o prima calitate de care trebuie să dai dovadă este profesionalismul. Urmează într-o ordine absolut aleatoare: respectul, bunul simţ, corectitudinea, responsabilitatea şi ce mai vreţi voi.
Iar dacă nu reuşeşti să dai dovadă sau măcar să laşi impresie ca-i auzit de aceste cuvinte, nu te mira că te trimite lumea să aduci curentul cu găleata.
Sau dacă îţi spune in faţă 'păsărică' iar pe la spate (:D) 'ţigancă împuţită'.
Nu ştiu căt de bine-o fi, dar niciodată n-am putut să respect pe cineva care nu m-a respectat.
N-am scuipat nicidată primul, dar întotdeauna am fight back, ca să zic aşa :))
Nu văd motivul pentru care tu trebuie să mă înjoseşti, să-ţi baţi joc de mine, ori de ceea ce mă reprzintă sau îmi place şi eu să tac, umil, să plec capul şi să merg mai departe.
Nici măcar dac-aş fi preşedinte.

Asta pentru că m-am săturat de subiectul ăsta, mai ales când văd că până şi copilaşii cu buletin de 2 zile îşi permit să dea cu pietre(între 2 posturi cu/despre portarul şcolii). Ştiţi voi despre cine vorbesc.

C-aşa ar merge acum un Paraziţii - Dac-aş fi preşedinte, nu?

Bagă digei!