luni, mai 21, 2007

Te crezi mai destept

decât un copil de clasa a V-a?
Ianţu îţi arată ca nu eşti.
Am văzut aseară aproape jumătate de oră din noua emisiune a lui Ianţu de pe Prima TV.
Bineînţeles, cu orgoliul aproape rănit de promo-urile difuzate, m-aşez confortabil aşteptând să dau clasă puştilor.
Înşeleg eu cam cum stă treaba, cum e jocul şi hopa vin întrebările.
Şi hopa mă prinde-n offsaid.
Nu, nu stai aşa ca nu-i corect!
Pe vremea mea nu se făcea Educaţie-nu-ştiu-de-care, eu n-am făcut decât lucru manual :((
Ok, să trecem peste umilinţă. Next!
Zbang, da' eu nici muzică d-aia n-am făcut. De ce pun numai întrebări d-alea grele?
Nu, nu-i corect şi gata!
Nu mă crezi? Uită-te duminica viitoare la Prima şi mai vorbim.

1 comments:

Mishu spunea...

pai nu-i nici fun si nici nu iese audienta daca stiu aia raspunsurile. Audienta se bate numai cu goluri (a se vedea Ciao Darwin, care rupea-n doua totul al audienta).