duminică, iunie 24, 2007

Fara prejudecati dar cu limite

Asist cu uimire şi din ce în ce mai multă iritare la războiul dintre Zoso şi Mircea Badea. Toate-s vechi şi nouă toate, cum ar zice poetul, dar deja noua 'iniţiativă' a lui Zoso&Visurat e de toată jena.
Ce vor cei doi aici şi aici? Ce vor ei să demonstreze?
Parodie? Glumă? Băşcălie? Mişto?

După umila mea părere nu reuşesc decât căteva glume răsuflate şi enorm de mult bull shit. De la corifei ţării în materie de blogging, eu unul mă aşteptam la altceva. Mă aştept să se ducă-n excursie. Chiar şi-n Bulgaria, moca. Să se şi înbete. E normal, unii aşa înţeleg distracţia. Pot să se şi p**e în piscina hotelului, ca ultimii mârlani coborâţi de la stână după 2 beri pe gardul MAT-ului. E alegerea lor, să se comporte ca nişte imbecili chiar şi sub scuza beţiei. În orice ţară normală, absolut totul este normal atâta timp căt este făcut de nişte oameni maturi cu consimţământul şi din dorinţa lor.

Dar, să te lauzi în gura mare cu nişte fapte, pe care orice om normal îşi doreşte să le visaturât şi nu făcut, eu unul cu asta nu pot fi de acord.

Să te cerţi cu MIrcea Badea că nu ştie cine eşti tu marele Zosolino, e ok. E dreptul tău de zeu, să te baţi cu pumnii în piept când cineva nu te recunoaşte cu ochiul liber. Dacă asta vrei, asta faci. Pe blogul tău, la tine acasa sau la beri cu prietenii.

Însă, a continua această dispută, on and on, ajută cui? Badea are Antena TV-ului. Zoso are o parte blogosferei de partea lui (şi după cum se vede de la mine, o mică parte). Badea spune la TV, aşa cum şi Zoso spune aici: Dacă ăsta-i primul blogger al ţării, voi ceilalţi cum sunteţi?. Şi poporul pe cine să creadă cu faptele în faţă?

Nu-mi pasă mie prea tare de minunata blogosferă românească sau de statul de blogger român, cum arată şi la ce foloseşte el. Pentru mine, blogging-ul se doreşte un hobby, un exerciţiu de online, o manifestre a persoanei din mine care câteva ore zilnic se hrăneşte cu internet. Nu sunt de partea niciunuia (cu toate că am un preferat, clar) dar e păcat, că doi oameni inteligenţi (au demonstrat-o fiecare în timp) nu pot sta faţă în faţă şi ca doi oameni civilizaţi să-ţi împartă tot ce au de împărţit.

Dar asta e, Trăim în România ....

LE: Văd că şi Nihasa a scris cam despre aceleaşi lucruri aici. Şi, chiar mai bine :)