luni, iulie 30, 2007

De ce n-am mai scris?

Chiar aşa ....

OK, am crescut, am invatat, am strins din dinti, ne-am luptat cu dinozaurii cu minti inguste, cu comunistii, cu neocomunistii, cu criptocomunistii, cu patronii cu comportamente de buticari, ok, ne-am platit 10 ore de internet cu banii din primul salariu de la un part-time, am construit situri, am scris pe forumuri, am aplicat on-line, am intrat in companii, am avansat, ne-am dat demisia, am inceput de la zero, am sperat, am plins, am injurat de toti dumnezeii, ne-am plimbat ore in fata ambasadei Canadei plini de indoiala, ne-am luat masina la mina a doua, am dormit la birou, am plecat in strainatate la traininguri, ne-am intors, am regretat ca ne-am intors, am avansat, am depus bilanturi, am fentat statul, ne-am vindut masina luata la mina a doua, ne-am plictisit de filmele din 25 decembrie, ne recunoastem totusi in situri latrecut, ne gindim la brifcor in vreme ce bem o cola, ne-am achitat primul credit, am facut altele cinci, avem cravata, chiar si doar sub forma unui imprimeu pe tricou, avem denumiri profesionale din cinci cuvinte, vorbim in cuvinte pe care parintii nostri nu le mai inteleg, avem carduri, conturi, avem copii, suntem stapini pe timpul nostru, putem inventa la repezeala patru scuze bune pentru orice tocmai acum cind nu mai avem nici o scuza, mai avem 10 ani si vom fi batrini… cind mama dracului era vorba ca o sa schimbam lumea asta?

Preluat de la Un drac.