joi, noiembrie 01, 2007

Viata-i prea scurta

ca să-ţi baţi joc de ea. O idee pe care am prins-o din zbor cu mulţi ani în urmă şi în care cred cu tărie de atunci. Din cauza asta sunt la al 6-lea job în 12 de ani de carieră, am mai făcut şi nişte şcoli în ultimii ani, am furat meserii de tot felul şi am prins cât de multă experienţă am putut. De toate felurile.

Nu-mi pare rău de nici o etapă a evoluţiei mele, sunt mulţumit de drumul parcurs şi nu mi-e ruşine să-mi amintesc începuturile sau stadiile prin care am trecut ca să ajung aici.

Am căteva regrete, rcunosc că am făcut unele greşeli că puteam mai bine şi mai mult şi mai bla-bla. Dar datorită acestor erori de calcul sunt acum unde sunt. Şi mă simt bine aşa.

Toate aceste gânduri mi-au fost inspirate de seria de reclame de mai jos.







PS: şi-am mai avut un motiv. Mărirea de salariu de astăzi. Dacă pot să-i spun aşa ...