marți, decembrie 04, 2007

Gabi si Remus - Pusca si cureaua lata

În we trecut, cu ocazia Zilei Naţionale (şi nu numai) am fost plecat la munte. În acest timp, am avut onoarea/plăcerea de a întâlni nişte muzicanţi cu totul şi cu totul deosebiţi.
Şi spun muzicanţi cănd ar fi trebuit să spun lăutari. Şi totuşi, nu greşesc...
Deosebiţi cu totul, începând de la preţul pentru care prestează până la repertoriu şi tehnica de interpretare. Ce mai, super baieţii, de mare valoare. Ei sunt din Braşov şi din câte am văzut sunt destul de cunoscuţi p-acolo pentru ceea ce fac.




Mai jos este o mostră din ceea ce ştiu ei să cânte (nu cea mai reprezentativă, dar alta n-am găsit)

61 comments:

Anonim spunea...

aceasta melodie a fost cantata la pensiunea DIAMANT *** din Ghimbav jud BRASOV.Gabi si Remus saunt cei mai buni lautari din jud Brasov

Anonim spunea...

Hmm, ai fost si tu acolo? :)

ralu rozmarin spunea...

DA!INTR-ADEVAR SUNT CEI MAI BUNI MUZICANTI DIN BRASOV!!!RESPECTEL MELE pt GABI,REMUS& MIRCEA!!!SUPER LUX!!!MULT SUCCES IN CONTINUARE!

ralu rozmarin spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

sunt super de gasca....si au o voceeeee.. :)

enuro_cip spunea...

sunt cei mai buni lautari din transilvania si le doresc sa o tina tot asa si sa le dea dumnezeu sanatate sa ne mai poata canta multi ani.referitor la melodia pusca si cureaua lata,si ma refer la cea care este pe forum acum este total gresit.cea pe care o ascultati a fost inregistrata de mine in iulie 2007 la piatra mare la nunta unde a fost invitat si radu darjan.bineinteles ca poate a fost cantata si la pensiunea DIAMANT din GHIMBAV dar nu varianta care este pe net data.

enuro_cip spunea...

daca vreti sa aveti o nunta adevarata si nu numai nu uitati un lucru,PETRECETI CU GABI SI REMUS.nu o sa regretati niciodata.

Unknown spunea...

adevarat cei mai tari,,,si inca nu ati vazut nimic,,,

Anonim spunea...

daca vreti lautari adevarati chematil pe nicu paleru nu pe gabi si remus.NU IMI PLAC CUM CANTA .ADEVARATII LAUTARI SUNT IN PARTEA DE SUD A ROMANIEI INCEPAND DE LA BUZAU IN JOS. ASA CA MAI ASCULTATI MUZICA NU ZGOMOT!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Si apropo sunt muzicanti mult mai buni in brasov decat gabi si remus.poate nu ati auzit de fratii marius si dan ponciu,le da clasa la astia.oicum mie mi-a cantat nicu paleru la nunta si vreau sa spun ca el canta mai bine muzica ardeleneasca decat gabi si remus,desi el e moldovean si canta mai mult de pitesti.oricum GABI SI REMUS SUNT DOAR CUNOSCUTI ,CA MUZICA MAI AU DE INVATAT!

Anonim spunea...

DACA AI SCULE DE MII DE EURO NU INSEAMNA CA ESTI CEL MAI BUN!

Anonim spunea...

Ciprian, gusturile nu se discuta :)
Btw, casa de piatra!

Anonim spunea...

pt.Ciprian BV
cred ca esti un ofticat, nu stiu cea ai tu cu gabi si remus, stii tu sa canti mai bine sau ai studii muzicale ca sa le poti contesta lor vocea.Parerea mea-ma repet- este ca esti un ofticat!!!!!!!!!!!baietii sunt super buni!!!

Anonim spunea...

pr Ciprian BV
foarte bine ca au scule de mii de euro, bravo lor!!!!!!!!!inseamna ca se descurca foarte bine draga ofticatule.Nu-i asa ca te oftici ca au scule de mii de euro?!chiar m-ai rupt cu replica" au scule de mii de euro"!!!Bravo GABI SI REMUS!!!!!

Anonim spunea...

Gabi si Remus ! muzica face sa fie frumoasa nunta , filmez de 12 ani, dar ....sunt buni stiu ce vorbesc , au trecut multi , multi muzicanti prin fata camerei , dar Gabi & Remus si Mircea au ceva a lor care numai ei o au adica ce mai BRAVO ....si asta o spun ca ne cunoastem de foarte mult timp Felicitari ...Gabi , Remus si Mircea....cu respect Nicu..in rest comentarile sunt de prisos !

Anonim spunea...

Sunt lux baieti ce Nicu paleru si au voce alta e cand ai Liceu de arte populare :-p sunt cei mai buni din Brasov

Anonim spunea...

baietzii sunt super,i-am auzit si pe viu si am o gramada de melodii de-ale domniilor lor!Sa le dea Dumnezeu sanatate si forta de munca pt ca tare ma bucur sa-i aud!As mai spune si ca`s idolii mei si ca m-au influentat sa ma apuc sa studiez orga!

Anonim spunea...

CEI MAI TARI DIN BRASOV!! RESPECTELE MELE MIRCEA GABI SI REMUS!!!!

Anonim spunea...

Cine poate sa imi zica si mie cat cer la o nunta Gabi si Remus?

Anonim spunea...

Depinde foarte mult prin cine ajungi la ei. 2000 euro e mult? :)

crysta spunea...

buna..imi poate spune si mie un numar de telefon sau adresa de contact a baietilor?mersi mult

Anonim spunea...

Gabi si Remus sunt foarte buni pentru cei care si-au lasat urechile in concediu si nu au nici cea mai vaga cultura...

Anonim spunea...

Penibili baietii acestia,fara cultura!!! Pacalesc lumea fiind de fapt niste necalificati in domeniu, ca sa nu spun AMATORI!!!!

Anonim spunea...

VACARIE!!! Baietii canta rudimentar...Pacat ca unii platesc pentru asta...

Anonim spunea...

Ce canta baietii astia nu este folclor ci dejectie muzicala...Sunt muzicanti mult mai buni in Brasov si care mai au si caracter!!!

Unknown spunea...

@anonim, Cornelia, Nelu S& Nicu: daca spui de 4 ori acelasi lucru n-are mai multa valoare. Nu te obliga nimeni sa asculti ceea ce nu-ti place. Cu atat mai mult sa si platesti pentru asta!

gabi si remus spunea...

Buna.anonim,cornelia,nelu s si nicu sunteti o singura persoana care ne mancati de "dos" ptr. ca ai trimis mesajele unul dupa altul din 2 in 2 minute.Daca nu iti place nu manca!!!

Anonim spunea...

Buna tuturor celor care ii apreciaza pe Gabi si Remus. Sincer nu i-am auzit cantand la nici o nunta dar viitorul meu sot are muzica cu ei si mi se par super. Oricum....ma poate ajuta cineva cu un nr de telefon? Sau o adresa de mail a baietilor? Va rog mult.

Anonim spunea...

Gabi si Remus intradevar sunt cei mai buni dar vreau sa va rog sa va duceti sa il ascultati pe Traian Goga , la saxofon , taragot + vocal , l-am vazut pe 12.07.2008 la o nunta (pot sa zic ca a facut nunta).Apropo , canta la ARO PALACE. Ieftin , tratati cu el, vreau sa zic ca nu ia preturi dinalea de la 3500 de euro in sus. Ascultati-mi sfatul !!!

daniel spunea...

bah care sunt nesimtiti sa taka din gura ku expresiile alea.nu mai mankati kakat atata.daka nu va plake tinetiva gura.nelu niku cornelia si anonim sa taketzi naibii din gura de parliti

Unknown spunea...

@daniel: te rog ai grija la limbaj!

Anonim spunea...

eu am adaugat pe trilulilu aceasta piesa...DE CE ATATA RAUTATE? NU VAD ROSTUL LA ATATEA COMENTARII CARE..NU ISI AU ROSTUL....pana la urma urmei fiecare asculta ce muzica vrea...fiecare cu gusturile lui...nu trebuie nimeni judecat!!!
gabi si remus sunt pe locul 1 in Brasov....spun asta pt necunoscatori..si lucrul asta nu il afirm EU...ci alte persoane care stiu cu adevarat ce inseamna MUZICA DE CALITATE!!

Anonim spunea...

BUNA,eu am fost sotie de muzicant si in timpul acela Gabi era un yogurin un petit swuith,dar acuma vad ca il apreciaza toata lumea,ma bucur pt.el,cred ca da invidie la toata lumea si mai ales la cine stiu eu.....GABI MA BUCUR CA ESTI O PERSOANA CUNOSCUTA SPER SA NE SALUTAM CIND TREC PRIN BRASOV

Anonim spunea...

Si eu sunt muzicant,si nu pot decat sa le dau un 10+.Fiecare mai avem si defecte, si greseli, dar sa stiti ca conteaza mult seriozitatea in muzica.Poate ca sunt cativa mai buni ca ei, un saxofonist, un organist, dar asta nu spune absolut nimic in fata lor (Gabi si Remus), ei au altceva in plus!!! Sunt uniti,sunt seriosi si le iese bine in tot ceea ce fac !
Haideti fratilor sa lasam egoismul si oftica ! Daca vreti sa fim mai buni ca ei trebuie sa oferim servicii muzicale mai bune decat ei !!! Si asta per ansamblu. (formatie)
Momentan ei sunt NR> 1.

Anonim spunea...

sunt sotia lui gabi vreau sa va spun ca acesta formatie este foarte invidiata pt succesul ei.acesti baieti muncesc foarte mult sa multumeasca lumea,canta din suflet pt cei care i asculta.au un asemenea succes pt ca sunt seriosi,devotatipublicului si nu in ultimul rand au suflet mare si dumnezeu ii rasplateste cum se cuvine

Unknown spunea...

Oameni buni, nu va costa nimic sa va semnati comentariile. Chiar asa va e de greu?

Anonim spunea...

O simpla apreciere cu valoare de compliment,exprimata in cuvinte sincere este ETREM DE IMPORTANTA PENTRU o cariera de succes!!aveti o voce superba....pentru toate acestea Aveti RESPECTELE MELE SI MULT SUCCES IN CEEA CE VI-AI PROPUS SA REALIZATI!!!
IAR PENTRU DUSMANII "GABI SI REMUS":GURA MICA....SE STIE CA EI SUNT SI VOR FI PE PRIMUL LOC INTOTDEAUNA!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

ce tare e gabi asta, isi pune sotia sa-l laude!!!!!!!!!!=))

Unknown spunea...

Si tu anonimule ce curajos esti !!!!!! =))

Anonim spunea...

mai waven, ai impresia ca nu-s curajos daca nu mi-am dat numele?vrei sa-ti inventez cateva ca sa fii tu multumit??????sincer din cei care ti-au lasat comentarii, cam cati crezi ca si-au dat numele corect?ca-s eu curajos sau nu n-ai de unde sa stii tu, asa ca lasa ironia!!!!!!!!!!!

Unknown spunea...

Mai Anonimule, dupa cum iti imaginezi probabil la mine-n buletin nu scrie Waven! Eu cred ca nu-i asa de greu sa scrii Popescu sau Gogu. Iar daca ai timp sa scrii 10/20/30 de cuvinte intr-un comentariu nu cred ca doare daca mai scrii inca 7 la nume.
Si btw, cand spuneam curajos ma refeream la faptul ca te iei de-o femeie :)

Anonim spunea...

PANA LA URMA URMEI ESTE SOTIA LUI GABI...SI POATE SA COMENTEZE CE VREA pt ca IN PRIMUL RAND ARE DREPTUL....ii cunosc....stiu cum canta...si tot in TOPUL MUZICANTILOR BRASOVENI VOR RAMANE....cei care sunt contra lor nu stiu ce inseamna MUZICA IN SINE....si pt waven in caz ca doresti sa reactualizezi o melodie mai"noua" a baietilor..am adaugat pe trilulilu piesa"la toti n-i greu"....MULTUMESC FRUMOS

Anonim spunea...

pt ralu-rozmarin: mai draguto, in loc sa asculti atata muzica, mai bine ai mai pune mana pe cartea de gramatica SE SCRIE CORECT "LA TOTI NI-I GREU"!!!!!!!!ni= pronume forma neaccentuata si i verb; ca sa stii data viitoare cand mai lasi comentarii.

Anonim spunea...

ok...imi cer scuze!!!!.....

Anonim spunea...

pt care dintre ei ai facut pasiune ralu_rozmarin????????????si sa nu-mi spui ca nu pt ca nu te cred!!!!!!!!!!ai o obsesie cu baietii astia!

ralu rozmarin spunea...

ha ha ha..ma faci sa rad....nu stii cu cine stai de vorba in primul rand...si nu am nici o pasiune pt niciunul.....doar ca lumea nu stie sa aprecieze muzica buna...atata tot!!!! asa ca...lasa obsesiile deoparte!!

Anonim spunea...

dar muzica usoara,disco,internationala,nu poate sa cante,la populara da sant ok.

Anonim spunea...

pai tocmai ca stiu cu cine vorbesc, de-aia intreb si nu te mai lauda ca-i cunosti tu asa de bine....stiu ce vorbesc cand spun asta!!!esti penibila fetito!!!

Bucu spunea...

Interesant blog ... Gabi si Remus - Pusca si cureaua lata ! Hai sa fim pro si contra pana in panzele albe ! ... ala a zis asa altu a scris asa ( si nu e bine ) . Bravooo ! ! ! Ceasuri faine


Bucu

Unknown spunea...

@Bucu - good point! :)

Anonim spunea...

Mai oameni buni Gabi si Remus adica Formatia Transilvania din Brasov si Formatia Rapsodia Din Brasov sunt cei mai cautati , cei mai indragiti cantareri ptr o nunta.Deci terminati cu prostiile ca va bateti cap in cap.Fac pariu ca 80% dintre voi nici nu stiti cum arata Gabi si Remus..dar comentati.Pe net umbla multe melodii care nu suna atat de bine ( cum Gabi imi zicea intr-o seara la o nunta) asa ca mergeti la nunti cu ei si apoi mai vb.Mersi.Babanu

Anonim spunea...

vomit

Unknown spunea...

lol magdalena, da-i cu apa rece dupa. Si lamaie ...

Anonim spunea...

Si eu sunt muzicant , inca ma mai ocup cu asa ceva dar am prea multi ani de cand fac asta si aproape am ajuns la saturatie. Sincer, pentru mine muzica populara pe care o cant de la 9 ani a devenit mai mult o obligatie,in mare parte si pentru ca la nunta, stiti cum este, se canta tare, lumea urla si chiuie tot tare, parca ar fi o concurenta intre formatie si dansatori, asta se intampla la hora si la sarba...si la manele...uitasem. Pe unul ca mine, care canta de foarte multa vreme, e greu sa-l mai surprinda ceva, manelele nici atat (desi am cantat si eu acum cativa ani cand de abia apareau, acum e o harababura).

'Pusca si cureaua lata' e un cantec frumos si linistit, chiar daca m-am plictisit de cand tot il cantam, totusi are acea liniste, degajare, genul asta de cantec are un acompaniament mai putin aglomerat, e mai usor digestibil. Eu chiar am facut armata prin acea zona (Timisoara, Arad, Lugoj...)si mi-a placut intodeauna stilul lor muzical.

Anyway...sa lasam critica muzicala, vroiam sa spun altceva. Este o vorba mai veche a muzicantilor care zice asa 'Muzicant bun este ala care face bani'. Foarte adevarat, poti sa ai voce de privighetoare dar daca nu ai acea comunicare cu publicul la care canti, daca nu reusesti sa sensibilizezi pe nimeni, atunci vei ramane doar unul care canta, lumea nu va tine minte numele tau. Dupa cum se vede, aceasta trupa din Brasov si-a facut simtita prezenta.

Parerea mea nu ar conta, asa ca nu are rost sa spun 'Canta foarte bine' sau 'Canta groaznic' doar ii felicit fiindca au reusit sa se faca cunoscuti, binenteles asta inseamna si niste bani in plus pentru ei.

Visul meu din totdeauna a fost sa particip la o nunta in stilul celor din strainatate (nu toate binenteles), unde sa se cante muzica usoara si jazz. Am crezut ca daca intram in UE voi vedea asa ceva dar din pacate nu e asa...ma rog asta e doar parerea mea...inca mai sper.

Pana una alta, concluzia ramane aceeasi, nu conteaza daca ai studiat muzica undeva sau cat de bine sau rau canti, totul este sa creezi atmosfera si lasi impresie buna pentru lumea din jurul tau.

Bye!

Anonim spunea...

Tot muzicant, am mai postat,sunt perfect de acord cu acest coment.Se vede ca respectati muzicantii si aveti o atitudine exemplara fata de toti.
Buni, rai, nu putem sa cantam nici in 10.000 de ani atatea melodii cate exista.Dar incercam sa fim pe placul angajatorului, munca multa, seriozitate, chiar si o vorba dulce...Fiecare viseaza la ziua nuntii sale, la ziua aceea in care va chema toate neamurile, prieteni, etc..Un muzicant adevarat pune suflet si inima in fiecare vers rostit, in fiecare nota executata ! Daca intelegeti mesajul, lasati fratilor barfa , oftica si lasati-va chiar si de muzica daca nu faceti asta cu respect, pasiune si intelepciune.
Multa sanatate celor ce vor bine !
Pe curand, MULT RESPECT GABI & REMUS !

Anonim spunea...

Salut Gabi & Remus & Mircea sa fiti sanatosi , seriosi , harnici si modesti ..in rest ce-i care scriu de rau cu siguranta nu va cunosc . Succes pe viitor si numai bine . Cu stima si respect NICU...oricum sunte-ti nr 1

Anonim spunea...

Salut Gabi & Remus & Mircea sa fiti sanatosi , seriosi , harnici si modesti ..in rest ce-i care scriu de rau cu siguranta nu va cunosc . Succes pe viitor si numai bine . Cu stima si respect NICU...oricum sunte-ti nr 1

Anonim spunea...

sunt dezamagit.Mie ca barbat chiar imi plac baietii astia si sa nu va ganditi ca as fi pe invers, chiar sunt frumosi, dupa ce am vazut clipul de mai jos am ramas dezamagit.Cred ca-mi veti da dreptate si va prindeti la ce ma refer.Pt. baieti, toata stima. http://www.youtube.com/watch?v=lvEm-YT5iBo

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=lvEm-YT5iBo

Anonim spunea...

LA MULTI ANI GABI & REMUS & MIRCEA ! SA FITI SANATOSI , HARNICI SI VOIOSI ASA CUM ATI FOST SI CUM SUNTETI !..LA MULTI ANI !...CU STIMA NICU

Anonim spunea...

Buna, as dori un numar de telofn pentru a-i contacta pe Gabi si Remus. Am cautat peste tot si nu am gasit si sper sa ma poata ajuta cineva. Multumesc.