vineri, ianuarie 11, 2008

Of, viata meaaaa...

Disclaimer: nu, nu urmează un post pe teme manelistice sau de factură plângăcioasă :D

Citind deunăzi la domnu' Exarhu astea şi mânat de obsesia mai demult dezbătută prin diverse medii care mai de care mai de care :) ce-mi veni mie astăzi: să mă caut. Nu, nu sufăr de nicio depersonalizare, pierdere/furt de identitate nici măcar oarecari tulburări de alter-ego.
Nu!
Vroiam doar să aflu dacă sunt sau nu sunt dom'ne, intelectual!!!
Deoarece sunt de profesie 2145 iar la ocupaţie mă trec la 241301 ambele încadrabile în categoria Specialişti (cu ocupaţi intelectuale şi ştiinţifice) (fir'ar ei ai dreaku' de nenorociţi) mă declar satisfăcut. De informaţie!
De acum încolo, pot dormi împăcat şi liniştit visând la intangibila lume a unui 824020 (înnobilator scândurele pentru creioane) sau a unui 826203 (şnuruitor Jaqard).
Nici măcar nu ştiu cum ar fi fost dacă ...

PS: acest post este dedicat numeroaselor fane curioase cu ce mă ocup în timpul liber! Da?