joi, ianuarie 24, 2008

Portabilitate sa fie

Nu de puţine ori am fost tentat să-mi schimb abonamentul de la mobil cu altul în altă reţea sau de alt gen. Tot ce mă reţinea, era chinul cu schimbarea numărului cu ajutorul căruia încă mai ţin legătura, din când în când, cu oameni din alte vremuri. Acum câţiva ani am renunţat chiar la serviciile Romtelecom, pentru că nu mi-a permis păstrarea numărului de telefon odată cu mutarea de la o adresă la alta.
Ei bine, toate astea vor înceta acum o dată cu intrarea în vigoare începând cu 21 octombrie 2008 a deciziei Autoritatii Nationale pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (ANRCTI)

„Din 21 octombrie 2008, orice utilizator va putea beneficia de portabilitate in 10 zile de la depunerea unei cereri la furnizorul la care este abonat. Posibilitatea abonatilor de a-si pastra numarul de telefon atunci cand isi schimba furnizorul le asigura acestora o mai mare libertate de alegere si indeparteaza o bariera importanta din calea dezvoltarii concurentei in sectorul comunicatiilor electronice. Portabilitatea va creste deschiderea abonatilor catre noile oferte din piata, le va permite sa aleaga oferta cea mai avantajoasa sau potrivita cu necesitatile lor si va stimula astfel concurenta intre furnizori”

Mai multe detalii citiţi aici şi aici.

Via Alex