sâmbătă, ianuarie 19, 2008

Threadless - winter edition

Prin noiembrie profitând de oferta celor de la Threadless am făcut o nouă comandă. Toate bune şi frumoase, ca de obicei cei de acolo s-au mişcat destul de repede şi în câteva zile am primit confirmarea că tricourile mele sunt pe drum.
Pe drum unde au şi rămas timp de 2(!!!) luni. Când aproape îmi pierdusem orice speranţă că o să le mai primesc şi când mai mult decât politicoşii şi de bună credinţă Threadless se pregăteau să-mi re-trimită tricourile, am primit înştiinţarea de la Poşta Română că mi s-a găsit coletul.
Nu mai zic de cele apropae 3 ore petrecute la Mesageriei externă pentru a-mi ridica coletul ...
Şi toate pentru astea:



(reminiscenţe de la Happy Feet and on...)



(for a better view in 2008 şi în plus are o culoare de mare excepţie)



(ăsta i l-am luat fetiţei mele poate aşa îi mai închid gura)

Oricum, din nou am avut una dintre acele experienţe pentru care îmi pare rău că trăiesc în România şi că asta-mi consumă atât de mult timp din viaţă.