luni, februarie 18, 2008

Reparare umanum est

La mine în cartier unul din cele mai cunoscute puncte de reper, pe lângă supermarket şi La poştă (:D) recunoscut mai este şi un nene. Cred că i-a servit pe toţi, dar absolut toţi locuitorii cartierului, cu un lucru mai mic sau cu o lucrare de amploare. Firma este aceeaşi de cel puţin 20 de ani. Interiorul s-a mai schimbat de câteva ori de-a lungul anilor. Omul a mai îmbătrânit şi el puţin. nu este nevoie nici măpcar să-i spui care-i problemă, că o descoperă în primele 5 secunde după ce i-ai trecut pragul. Este una dintre ultimele amintiri ale cartierului copilăriei mele.

Este cizmarul cartierului.

N-am ştiut niciodată cum îl cheamă, dcă are copii sau câti ani are. Şi poate nu voi ştii nici când va muri. Voi afla probabil mult timp după. Dar astăzi, venind spre casă mi-a sărit în ochi, din nou, după mult timp, firma lui.

Şi mi-am adus aminte de un mail primit zilele trecute. Oarecum spam, oarecum funny un amic, al unui amic, al unui amic, al unui prieten bun mă anunţa de un nou deschis site: Reparatii incaltaminte.ro.
Ei da! Viaţa bate netu'! Sau netu' bate viaţa?

Luaţi de vă serviţi, zic nu înainte de a strâmba a cârcoţaş din nas: cum adică dom'le firmă serioasă se ocupă de Lipit damă/bărbaţi şi Transformare damă/barbăţi şi mai ales la preţutile astea derizorii...