vineri, februarie 29, 2008

Stirile PRoTV

Beneficiind de o îngrozitoare durere de cap, am zis să-mi încerc norocul şi să fac pe leguma pe canapeaua din sufrageria proprietate personală (pardon, co-proprietate cu ABN-ul).

Tot din cauza durerii de cap dar şi a orei nefericite la care m-am decis să vegetez, pentru relaxare am ales alături de canapea şi televizorul. Introduc ora nefericită în povestire, pentru că tocmai ce se împlineau ceasurile când încep principalele ştiri ale zilei: ora 7! Ce mi se poate întâmpla, găndesc? O să mă ia somnul în cel mai rău caz, zic.

Şi zac, şi zac şi mă setez pe ignore (ce bine era...) până când mă păleşte de undeva de departe, prima ştire:



Complet năuc, încercând să-mi trezesc cei 2 neuroni care se mai zbăteau să stea de planton dar complet nauciţi de faptul că castravetele (pardon!) belgianului de rând este cu 28% mai ...ieftin decât al românului nici n-apuc să-mi transform salariul din ron în euro si din 38 in 100% ca să văd şi eu cu cât este plătit un european sadea, când nemuritoarea mă trăzneşte cu alta:



Sa fiu al dracu'!

Adică, 12 ani de zile copilul meu se va pregăti pentru viaţă în şcoala publică românească tocind la vieţile sfinţilor, scurta istorie a omenirii (căzută în cap din rai) transcrisă de Biblie în 245 de pagini (scrise mic, ce-i drept) şi alte potlogării povestite de vreun demn slujitor al Domnului, care va veni la şcoală cu limuzina din dotare (a parohiei dotare, bineînţeles) nu ca ceilalţi profesori, cu bicicleta.

Brusc, simt că durerea de cap de la care mi se trăgeau toate se retrage timid din faţa realităţii crude şi înfrânt părăsesc canapeau şi mă duc.

Să vomit, băga-mi-aş .... Numa' capul asta e de vină, cu durerea lui cu tot!