joi, mai 01, 2008

Ziua în care esti barbat

Celebra campanie 5 mai - Ziua Bărbatului, are şi un prea minunat site unde toată populaţia poate să scrie ce vrea şi cum ştie referitor la iniţiativa berarilor.
Un exemplu grăitor se poate vedea mai jos.



Şi cam peste tot prin site, dai de tot felul de poame şi de exprimările lor unele mai cretine decât altele. Eu unul, am încercat să-l aleg pe cel mai tembel drept dintre cele de mai sus, dar mi-a fost imposibil să mă hotărăsc doar la unul :(

Din păcate, cu asemenea exprimări şi asemenea susţinători tare mi-e teamă că totul va rămâne la stadiul de mare gălăgie. Btw, azi dimineaţă când teoretic campania de semnături s-a cam încheiat numărul semnatarilor petiţiei era de vreo 100000. Destul de puţin, având în vedere că populaţia masculină a României, conform ultimului recensământ, depăşea 10 milioane. Un calcul sumar, arată că doar 1% dintre cei cu sexul tare şi-a dat semnătura pentru o aşa cauză nobilă.

Dar, nu-i nimic vine vara, berea să fie rece şi terase umbroase să avem că vom găsi noi o sumedenie de ocazii de sărbătorit!