joi, iunie 12, 2008

Pronosticuri EURO 2008

Ca anul ăsta, parcă nicidată n-am văzut atâtea meciuri la un CE de fotbal. Motivul? Poza de mai jos:



Pe chestia de mai jos am pariat câţiva bănuţi (nu mulţi, de câteva beri) împreună cu câţiva colegi. Astfel încât, acum sunt nevoit să sufăr la fiecare meci alături de preferaţii mei de ocazie. Aşa am ajuns să mă bucur de meciul Spania-Rusia până-n minutul 90 cănd iberici au mai marcat o dată, sau aseară când deja nu mai trebuia să se întâmple nimic al doilea gol al turcilor mi-a năruit un pronostic ales atît de bine ...
Şi tot aşa în aceste clipe, sunt fan declarat Polonia care după ce-a scăpat din 4-5 mari ocazii ale austriecilor au dat un gol, de mai mare dragul.

Oricum, se cam vede cât sunt de priceput la pronosticuri, nu? Iar de final, una mică de cancan, în competiţia noastră cele mai multe puncte le are momentan, unul dintre colegii care vede 3 meciuri de fotbal pe an. Şi el, spre deosebire de mine, zice că mâine România bate pe Italia. Cu 2-0!!!

România, Româniiiia, ole, ole, oleeee!!!