duminică, iunie 15, 2008

Supply chain mangement

Am fost week end-ul trecut la un curs de SCM, doar de' ne aflăm într-o eră a globalizării şi numai împreună putem reuşi şi unirea face puterea şi late bla-bla-uri d-astea corporatiste.

Locaţia aleasă de firma organizatoare a fost Cheile Grădiştei. O locaţie care nu încetează continuu să mă uimească cât de plină poate fi în orice perioadă a anului. Adevărul este că întotdeauna serviciile oferite acolo au fost cu mult peste medie a ceea ce-am primit cam peste tot în ţara asta.

Câteva cuvinte despre cursul propriu-zis şi o să încerc, totuşi, să nu implic şi nume în relatarea mea.
- structura cursului bună, dar please 10 ore între 4 pereţi este cam mult chiar şi pentru cineva obişnuit cu noţiunile prezentate.
- orice introducere îşi are rolul ei de necontestat dar frate nu bate apa-n piuă 2 ore, că-i păcat.
- acelasşi lucru şi cu recapitulările de sfârşit de capitol. Şi mai ales nu căuta întrebări de la public dacă nu eşti sigur că ştii răspunsurile. E păcat :)
- suportul de curs este prima grijă a trainerului. Iar când ai un curs pe care-l ţii de 2 ani, bazat pe un power point cu greşeli gramaticale (numeroase şi flagrante) parcă ceva nu-i chiar ok. Părerea mea, no offence!
- globalizarea este indubitabilă, dar globalizare nu înseamnă USA. Ok sunt lideri în multe privinţe şi cam fac jocurile pe bucăţica asta dar nu-i aşa greu să găseşti exemple lângă tine, oriunde ai privi. Dacă vrei!
- lucruri bune Beer game (o să revin cu detalii) şi RFID.
- lucruri proaste (sau poate şi mai bune) am învăţat prea puţine lucruri noi majoritatea fiindu-mi cunoscute (cel puţin) din job-ul meu zilnic.

Am lăsat o săptămână să treacă pentru a scrie postul ăsta, în speranţa că după o săptămână am să pot scrie ca şi încheiere cum am pus eu în practică ceea ce-am învăţat eu p-acolo. Mai trebuie să spun că n-am pus nimic în practică?

Dar o să, promit! De luni. Hmm, nu luni că-i început de săptămănă, poate marţi.
Auch, marţi e meciul cel mare, vom fi cu mintea în altă parte, poate miercuri.
De fapt, miercuri o să fim puţin mahmuri şi ori vesel ori trist nu voi avea chef d proiecte noi, poate săptămâna viitare.
Era să uit, marţi pe 24 plec în concediu, poate în iulie.
Iulie e lună moartă, concedii peste tot, nu-i o lună cu rezultate relevante, o scoatem din calcule...