marți, iulie 29, 2008

Si daca-i gratis ce?

Am văzut prin blogosferă diverse reacţii pricinuite de alegerea Danei Nălbaru de a-şi pune la dispoziţia fanilor gratuit spre download, noul album Parfum. Ca şi beneficiar, eu nu pot decât să mă bucur ştiind că artistul este de acord cu aşa ceva. Nu cred că în anul 2008, se mai poate pune problema interzicerii download-ului ilegal de muzică, film sau carte.

Eu, recunosc plătesc pentru doar 10% din filmele pe care le văd, ascult aceeaşi muzică de 15 ani cu mici excepţii iar toată muzică mai nouă de 5 ani pe care o am în casă (în diverse forme), a fost plătită iar despre carte nu pot decât tipărită şi deci cumpărată 100%.
Tot ce-am ascultat în ultimii ani şi mi s-a părut că merită păstrat, am plătit. consider că cei 5 euro sau chiar 10 euro pentru o oră de muzică buna sunt un preţ mult prea mic şi merită cu prisosinţă.

Aşă că, zic, ce dacă-i gratis? Asta mă-mpiedică să-l cumpăr?

 

1 comments:

Unknown spunea...

Îmi place întrebarea ta, urmată de argumente.

Ai dreptate: unii artişti vor alege să ofere gratuit, alţii nu, dar mereu noi vom putea alege să cumpărăm, dacă simţim că merită!