joi, octombrie 09, 2008

Hai Romania

Hi-Q a făcut repede (şi pe genunchi, puteau face ceva mult mai bun) un imn pentru meciul de sâmbătă.



Hi-Q Echipa mea

Ce vedem în imaginile anexe? Vedem câteva din golurile care au făcut din naţională ECHIPA MEA. Vedem de ce li s-a spus de aur. Sunt unul dintre cei care-au avut ocazia/norocul/fericirea de a ieşi pe străzi în nopţile fierbintţi ale lui '94 şi am petrecut momente unice prin '96 chiar. N-am abandonat niciodată echipa naţională. I-am urmărit toţi anii care au urmat cu speranţă şi dorinţă apoi cu dezamăgire şi (totuşi) speranţă.

În vara acestui an am încercat din nou aglomeraţia la un meci al naţionalei. Am sperat să retrăiesc momentele de altă dată. Şi-am rămas cu buza umflată. Din nou. În afara câtorva lucky shots echipa de azi nu există. Ca şi echipă.

Sâmbătă voi fi plecat. Datoria mă cheamă.La Team Building :)))) Vom fi alături de galbeni cu toţii (focul de tabără va fi foarte singur, mi-a milă de el). Căci noi vom fi buluc în faţa televizorului. Din nou dezamăgiţi după, (am ajuns să jucăm pe un teren 80% impracticabil doar pentru acolo cândva i-am bătut pe unii mai buni ca noi, ne antrenăm pe plajă în mijlocul lui octombrie wtf!!!) dar vom fi acolo.

Hai România :(