luni, iunie 02, 2008

Eu cu cine (sa mai) votez?

Încep să apară primele ştiri referitoare la ce-am ales ieri.

Preşedinte CJ Prahova:
Gheorghe Nastasia sau Mircea Cosma?

Pe Cosma îl ştie un judeţ întreg, dacă nu o ţară întreagă, ce-a făcut când a fost numit în funcţia de conducere a CJ Prahova. Eu l-am prins în funcţie (şi un fel de şef pe vremea aia) şi n-am deloc cuvinte de laudă despre el. Ba chiar deloc şi surprinzător nimeni din cei cu care am vorbit în ultimul timp, nu are. Mulţi însă au promisiuni din partea lui, alţii au presiuni din partea prietenilor lui fi-su (hint: use Google!) şi câţiva se pot lăuda chiar cu SMS-uri primite sâmbătă pe seară, cam în timp ce undeva era un mare chef cu mulţi PSD-işti în frunte! A furat mult, dar culmea prahovenii l-au reales. Bleah!

Despre principalul său contracandidat, Gheorghe Nastasia n-am reuşit să aflu mai nimic, Google chiar fiind pus in dificulate. CV? Să fim serioşi. E doar portocaliu, asta fiind singura calitatea care l-a dus la un pas de fotoliul de preşedinte de CJ.

Primăria Ploieşti:
Andrei Volosevici sau Daniel Savu?

Andrei Volosevici sau Voloşevici? Şi aici pentru un neiniţiat ca mine, lucrurile sunt grele. Dacă nici atât nu ştiu sigur despre el, cum să-l votez în turul 2?

Daniel Savu are site!! Măcar a dat banii şi pe altceva decât pe baloane :D Savu a stat la coadă şi a făcut frumos şi cum a murit unu' hop a sărit în Parlament. Omul PSD are un întreg articol omagios despre persoana şi performanţele sale. Delicios şi iteresant!

Deci, iar ne-am tras-o iubiţi republicani!

Şi cu asta eu am închis subiectul alegeri pe blogul ăsta!