miercuri, septembrie 17, 2008

Studiu privind dezvoltarea comertului electronic din Romania

Despre ce este vorba?
Păi după cum spun inţiatorii acestui studiu: Studiul isi propune, de asemenea, identificarea necesitatilor pietei si a opiniei celor direct implicati asupra posibilitatii instituirii in Romania a unui sistem de trustmark (marca de incredere pentru site-urile de comert electronic) si a unui sistem alternativ de rezolvare a disputelor....In urma rezultatelor studiului, se urmareste identificarea si punerea in aplicare a solutiilor de impulsionare a dezvboltarii sectorului de comert electronic, solutii ce vizeaza in special cresterea increderii consumatorilor in comertul online.




Dacă ai apelat vreodată la un magazin online din diverse motive şi ai ceva de spus pro sau contra, acest studiu oferă această alternativă. Sau dacă doar vrei să câştigi un premiu dintre cele 24 (momentan) puse la bătaie, go for it. Durează doar puţin (max 5 minute) şi nu doare!

Deci, la studiu oameni buni, la studiu!