miercuri, aprilie 25, 2007

Discoteca fara manele

"Lucrez de multă vreme pe platane şi îmi place meseria de dj. Chiar dacă nu sunt meloman. Îmi place să fac lumea să se distreze şi poate e şi un pic de exhibiţionism aici, îmi place câteodată să fiu buricul. Dar până acum am avut nevoie de litri de bere ca să termin o noapte. Deşi cu timpul am devenit imun la imbecilitate, suport greu manele. Ba chiar anumite "opere" nu le suport deloc.

Am lucrat pentru mai bine de 4 ani într-o discotecă în care manelele erau bine venite oricând. Şi totuşi le-am redus sub 50% din total, plecând de la un 90%. Nu vreau statuie, vreau doar să confirm proverbul românesc cu cocina de porci. Dacă ai intrat eşti de-al lor, nu există cale de întoarcere."

De aici.
Ce vrea să facă Cornel în Roma, citiţi mai multe pe blogul lui.
Şi poate se vor găsi mai mulţi în Roma-nia să facă acelaşi lucru.

Am spus!