miercuri, mai 14, 2008

Ce se mai fura in Romania

M-am obişnuit, încă de când eram copil, ca atunci când aveam dubii asupra unui cuvânt să dau fuga la dicţionar, să văd ce-i cu el să nu cumva să spun vreo bazaconie (nu în mod voit, bineînţeles :)). Şi când vorbesc despre dicţionar, mă refer atât la DEX-ul atotştiutor cât şi la alte asemenea cărţi, cărţulii sau catastife cu acelaşi rol.
Odată cu timpul şi instrumentele s-au schimbat, astfel încât în locul manuscrisului de 1000 de pagini acum mi s-a format reflexul, ca atunci când nu ştiu, să dau un click mic şi să-mi rezolv problema, în mod simplu şi eficient.
Fie că este vorba despre DEX sau Wikipedia sau just Google.

De ceva timp, am descoperit că mai e unul care şi-a tras blog. Acelaşi care de ani de zile munceşte gratuit şi de plăcere pentru români.
Cu părere de rău, aflu că deşi el este departe de România, mizeriile compatrioţilor săi îl lovesc direct exact unde-l doare cel mai tare.

Capul sus, Cătălin milioanele de utilizatori de Dexonline fac mai mult decăt o mână de nătângi! Iar dacă mulţumirile sunt (poate) mai rare decât criticele, asta se-ntâmplă doar pentru că românului îi este mult mai uşor să îmjure decât să mulţumească!