vineri, mai 09, 2008

Cristea alege cu grija

Am văzut reclama întâmplător la TV. Credeam că-i vreo promo la un film, desen animat sau mai ştiu eu ce producţie video. Până i-am văzut pe cei 4 magnifici care ne-au tot condus în ultimii 40 de ani. Finalul m-a dumirit complet despre ce-i vorba. Odată cu încheierea reclamei, memoria mea obişnuită cu tot felul de informaţii cu care are de-a face zilnic a arhivat această reclamă în sertarul cu Rahaturi Electorale Inutile, cu eticheta 'Do not open, shit inside'. Şi şi-a văzut de trebă mai departe.
După căteva zile, aflu că o reclamă tare (cu cătei, cu Voiculeşti, cu partidu' bla bla) este interzisă de CNA. Ooops, zic, sunt rămas în urmă, depăşit de evenimente să iau atitudine. Şi ce văd?

Anyway, eu vroiam să zic de fapt despre cat de super este reacţia lui Adi pe subiectul ăsta!