vineri, mai 09, 2008

Geneza. Capitolul nick

I-am dat lui Geo o idee pentru o leapşă şi drept mulţumire acum trebuie să şi răspund la ea.
Este despre nick-ul folosit atunci când persoana care stă în scaunul de-acasă/birou/pădure şi se dă pe net îşi doreşte interactivitate. Şi deoarece marea majoritatea şi-au luat nick-ul şi şi-au făcut blog cu el, curiozitatea roade acum să vadă ce se găseşte în spatele nick-ului.

La mine-i simplu, waven fiind o combinaţie a numelui meu real. Wave - vine de la prenume (guess me!) şi N iniţiala celuilalt nume.

Simplu, ca buna ziua, unic în România - după câte ştiu eu, îl am de vreo 8 ani în online l-am avut şi-n prima adresă de mail pe Yahoo, acum pe Google şi câteodată mai joc câte-un CS sub numele ăsta.

Leapşă fiind, zic s-o dau mai departe către Shani (că tot şi-a parolat blogul) şi Acspot (să nu se plictisească acolo pe unde e el acum).

3 comments:

Ahilosu spunea...

Multumesc pentru raspuns :)

Shani Alexandra spunea...

e prea tarziu sa raspund?:))

Unknown spunea...

niciodata nu este prea tarziu :)