marți, iulie 08, 2008

Blogeri in BIZ

Am văzut în ultimele zile puternicul curent produs printre blogeri de apariţia în revista BIZ (nu dau link că n-am la ce) a unui articol intitulat Puterea blogurilor. Nu stau eu să comentez ce-au avut de câştigat acei blogeri (trafic, bani, recunoaştere, ego satisfăcut) de-au consimţit să promoveze în halul ăla revista. Nici cu blogerii aleşi să explice în ce stă puterea blogurilor (pe majoritatatea îi am în blogroll, îi citesc şi-i respect) n-am nimic de împărţit. Vreau doar să arunc o săgetuţă (nu-i frumos din partea mea, ştiu) către singura reprezentatntă feminină. Andressa scriind despre ratoni şi veveriţe cât timp era în facultate, era ok. Mai apoi când s-a făcut mare şi şi-a luat un job, un iubit şi o casă spiritul blogeristic al Andressei a început să se manifeste din ce în ce mai rar. Ceea ce este păcat pentru cei ce vor să citească o blogeriţă faimoasă şi văd că ea scrie de 5 ori pe lună (Oare chiar, mai citeşte cineva posturi vechi de câteva luni când dă de un blog nou şi bun? Şi dacă da, cu câte luni în urmă? 3? 7? 1 an?)
Aşa că, Andreea ori pune osul la treabă ori cere-te afară, cum ar spune un cititor înfocat al vreunui ziar de sport! Părerea mea!