miercuri, iulie 09, 2008

Blogosfera romaneasca

Cât am lipsit de pe net, am adunat în reader peste 1500 de posturi necitite, în condiţiile în care reuşeam să ţin cele 101 de bloguri (coincidenţă :)) la un nivel de maxim 50-100 posturi.
Am încercat să citesc din ele, dar aveam uneori senzaţie că citesc ziarul de săptămâna trecută sau că mă-ntorceam în timp şi citesc declaraţiile înfierbântate dinaintea derby-ului local când eu ştiam deja care-a fost scorul şi cine-s marcatorii.
Am re-văzut cu această ocazie câtă maculatură se circulă/recirculă prin blogosfera românească, câte se scriu pentru trafic sau cum să desluşeşti o campanie mascată.
Cu această ocazie, am să-mi revizuiesc şi blogurile din reader aruncând ceea cenu-mi mai place,n-a mai scris de mult sau care pur şi simplu nu mai au timp ori nu mai pot ori nu mai ştiu să mă facă să-i citesc ca la-nceput.
Şi mai vroiam să zic eu ceva da acum e cam târziu şi-o las pe altă dată.