vineri, august 15, 2008

FasterFox pentru Firefox 3

Una dintre principalele probleme pe care le am de când am trecut la Mozilla Firefox 3 este că încă nu s-au upgradat toate add-on-urile pe care le foloseam (peste 20) pentru a fi compatibile cu noua versiune a browser-ului.

După ce zilele trecute mi-am luat şi Noia tema cu care mă-nţelegeam foarte bine la Frirefox 2.etc, astăzi am găsit si versiunea FasterFox compatibilă cu Firefox 3.0.1.
Nu este încă oficială, aşa că n-o s-o găsiţi pe pagina cu add-on-uri a lui Firefox ci aici (ca şi în multe alte locuri de altfel, dar eu de aici am luat-o).

Este un fişier .xpi de 0,1MB care scanat n-a prezentat niciun pericol şi care se instalează printr-un simplu drag-n-drop peste iconiţa de la Firefox. La mine merge văd destul de bine (placebo?) aşa că dacă sunteţi interersaţi go on!

2 comments:

Anonim spunea...

mare branza, acelasi fasterfox care merge doar pe ff2 cu maxversion modificat. adica un rahat care iti crapa browseru

Unknown spunea...

Anonim, go home!