vineri, august 15, 2008

Hause, Bucov si primarul

V-am mai zis dar v-o repet. Deseară începe mare festival mare de si cu muzichie hause, pentru toţi zbânţuitorii doritori de atmosfera electrică şi nu numai având în vedere locaţia evenimentului (prietenii ştiu de ce)!

Ceea ce vroiam eu să va zic are oarecum legătura cu locaţia unde se va desfăşura acest festival si cu primarele ca nu degeaba l-am pus in titlu (el însă nu cred că are legătura cu festivalul da e primar aşa ca ...).
Pe la începutul verii, firma a organizat obişnuita petrecere estivala cu grătar, bere si entertainement pentru toată clasa muncitoare pe plantaţie plus familiile din dotare. Locaţia, v-aţi prins, Parcul Bucov

Printre invitaţi, concursuri, mici si bere, copii cu îngheţate sau vată pe băţ alături de floricele multicolore, puţin după prânz ne-am adunat vreo câţiva la puţină umbră, un joc de societate şi un păhărel de ceai cu multă gheaţă.
La un moment dat, prinşi în toiul acţiunii ne pomenim lângă noi cu un individ care ne urmăreşte joaca timp de câteva momente, ne salută, se prezintă  simplu: Andrei şi dă să plece mai departe.
Omul bun, gazda primitoare, romanul ospitalier din mine se trezeşte si darnic nevoie mare îl invit sa ni se alăture la masa, îi prezint oferta de răcoritoare disponibila etc. Andrei se scuza ca este aşteptat în altă parte cu toate c-ar fi fost tentat şi pleacă nu înainte de a ne ura toate cele bune şi noroc in activitatea din care ne întrerupsese pentru câteva minute.

Normal, c-am reluat jocul si după alte câteva doze de ceai si cu un câştig măricel (pentru mine) ne-aducem aminte de Andrei şi începem sa comentăm la adresa apariţiei sale surprinzătoare.
Ocazie cu care aflu şi eu că Andrei era primarele. Pe care-l votasem cu căteva zile în urmă. De două ori!