marți, octombrie 21, 2008

Un nou logistic center la Ploiesti

De o bună bucată de timp mă tot chinui să învăţ cam cu ce se mănâncă logistica. Ce face, cum şi pentru ce, la ce e bună şi ce să nu facem cu ea. Cei aproape 3 ani de chin (si jale, măi-măi) m-au sensibilizat la maximum şi oricând acest cuvinţel trece prin apropierea urechii mele stângi (ca urechea dreaptă tinde spre blegire motivată de desele contacte directe cu ăla mic - si negru- care ră...sună din ce in ce mai des) mă apucă un drag ...

Astfel încât, atunci când in plimbarea mea zilnică (a se citi drumul la/ de la serviciu) am dat peste un panou stradal mare cât o Chină mică ce anunţa că terenul viran de vis-a-vis urma să devină un maaaaaare Logistic Center  am rămas mut şi orb ca Ulise la căntările sirenelor (parcă aşa era, nu?). După ani şi ani câteva săptămâni când am văzut ceva crescând pe zi ce trece am privit şi eu cu interes, totuşi, către panou.

Şi-am intrat de l-am întrebat de sănătate pe Google şi mi-a zis tot. Şi adică mai nimic.
Exista într-adevăr o firma - EYEMAXX Real Estate, pe numele ei - care vrea sa facă ceva. Momentan avem o poza (noaptea pe fundal, luminiţe multe = activitate-n toi) şi o clădire care se ridică. Şi mai avem şi promisiunea că daca nu cel mai mare, cu siguranţă va fi unul dintre cele mai mari din ţară, sic!

Iată poza:




Şi ce-o mai fii exact vedem la anu'! CV-ul meu de abia aşteaptă mai ales acum cu recesiunea asta ...