marți, ianuarie 27, 2009

Nu stiu

Încercam eu să zic ceva despre criză acum câteva zile. Între timp inevitabilul s-a produs şi am fost si eu lovit, din plin. Am început să ne pierdem din colegi, suntem doar nişte cifre pe o foaie de calcul, reprezentăm brusc doar cheltuieli.


Din februarie, pentru o perioadă de cel puţin 3 luni, vom adopta şi noi săptămâna de lucru de 4 zile (sau ceva care să nu ducă la mai mult de 30-32 de ore pe săptămână). Măririle de salariu promise acum jumătate de an, decalate deja din toamnă acum se dovedesc a fi doar promisiuni care nu se pot onora datorită situaţiei globale, înţelegeţi nu? praf în ochi ba chiar datorită noi săptămâni de lucru  ne-am procopsit cu o scădere de 20% a salariului. La care mai adăugăm şi cursa nebunească a euroiului către culmile nebănuite ale succeselor naţiunii şi aveţi o imagine exactă a stării mele de spirit actuale.

De aceea poate că voi lua o pauză cu blogul câteva zile ... sau poate mă hotărăsc să fac din asta o chestie mai serioasă. Am auzit că se pot câştiga bani din blog :)

2 comments:

Shani Alexandra spunea...

hai mai....nu mai scrie asa trist ca o iau razna..eu abia iesita din spital si gandesc mai pozitiv ca tine...uite rad :D:D

Unknown spunea...

Sper ca tu esti ok, da?