sâmbătă, ianuarie 03, 2009

Seriale noi

Disclaimer: Mi-am permis sa pun acest titlu deoarece voi vorbi despre câteva seriale aflate la primul sezon, deci oarecum noi.

În această prelungită vacanţă am profitat de multul timp liber pe care l-am avut la dispoziţie (cred că n-am mai avut o aşa vacanţă de mult, mult timp) şi-am făcut o cură intensivă de filme. Artistice şi seriale. Bun, să vorbim acum despre seriale.

My own worst enemy - când îi ai pe Cristian Slater dar şi pe bunăciunea (pentru cei mai bătrâni dintre noi) de Madchen Amick nu ai cum să nu fi interesat despre ce-i vorba. Povestea, simplă, spune că un super spion de la o super agenţie are o viaţă dublă în timpul liber fiind un obişnuit slujbaş cu o familie normală, tipic americanului de clasă mijlocie. Partea interesantă apare atunci când întrerupătorul care făcea switch-ul între cele 2 personalităţi în funcţie de neseităţi se strică brusc şi de aici apar o serie de problemuţe rezolvate până la urmă, nu-i aşa de către echipa acestuia. În sezonul 2 se aşteaptă ca întrerupătorul să fie reparat şi totul să revină la normal. Sau nu, depinde de audienţele de la prima serie. De urmărit pentru cei pasionaţi de spionaje, atentate, agenturi străine şi alte d-astea.

The Mentalist - Simon Baker din mai vechiul serial The Gurdian revine ca şi consultant mentalist pentru CBI, ajutând poliţa americană să rezolve o serie de cazuri încâlcite într-un timp record. şi fix în ultimele 5 minute ale episodului. Nu încercaţi să ghiciţi cine-i criminalul că n-o să ghiciţi, că doar d-aia e serial poliţist, nu? Cu ceva din Monk, cu farmecul personal al actorului principal posesor şi al unor oarecari puteri paranormale (deşi nu vrea să recunoască!), câteva scenarii interesante şi iată un serial poliţist capabil să trezească interesul pasionaţilor de gen. Trivia: Owain Yeoman este da, tipul din Generation kill (pe mine m-a obsedat că nu ştiam de unde să-l iau pe tipul ăsta, mă gâdeam c-o fi fiul lui Michael Madsen, la cum arată).

Sanctuary - normal un serial SF nu putea să lipsească din aria mea de interese. Avem un tinerel psiholog, neînţeles cu ceva probleme comportamentale încă din copilărie, dat afară de CIA  şi refugiat la poliţia la care adăugăm o puştoaică blondă care bate tot ce mişcă şi are un pistol auriu super mişto amestecăm bine şi pe urmă o adăugăm şi pe mama puştoaicei care se ţine bine-bine pentru cei 157 de ani pe care-i are trecuţi în buletin, amestecăm bine şi la sfârşit băgăm în distribuţie nişte sirene, crocodili cu 2 picioare sau un Yeti (poate 2) şi iată reţeta acestui serial. Pentru iubitorii de paranormal, mistere neelicidabile cu ajutorul ştiinţei aşa cum o ştim, creaturi incredibile trăitoare printre noi a fost creat Sanctuarul. Un loc unde orice este posibil şi nimic nu este prea surprinzător când vine vorbă de lanţul evoluţiei umane şi nu numai.

Dacă v-am făcut curioşi eu recomand oricare din aceste seriale, nu-s prea multe episoade iar pentru un we liniştit sunt numai bune.