luni, mai 26, 2008

Avem alegeri

S-a intrat în linie dreaptă pentru alegerile locale de peste câteva zile.

Miei s-au dat, vinul s-a băut, gogoşile au fost bine tapetate cu zahărul din cel mai fin şi au fost servite fierbinţi maselor mai mult sau mai puţin înfometate.

Blogosfera s-a inflamat, acum s-a mai liniştit! După sistemul "câinii latră, ursul trece" candidaţii au spus vrute şi nevrute iar de făcut îi aşteptăm să facă ceea ce tot fac de 20 de ani încoace. Nu zic, nimic! Zic doar, prea puţin!

Orice schimbare are nevoie de timp. Cu cât ai mai mult timp la dispoziţie, cu atât îţi poţi planifica acţiunile astfel încăt rezultatul final să fie cât mai bun! Tocmai de aceea ciclul electoral a fost fixat la 4-5 ani. O perioadă mai mult decât suficientă pentru a începe ceva. Nu poţi realiza la nivelul unui oraş cât de cât mare (şi aici mă refer la Ploieştiul meu care are peste 200.000 de locuitori) ceva realmente vizibil, într-un singur mandat de 4 ani ca şi administraţie locală. De aceea, ai nevoie de timp. Ceea ce nu înţeleg (nu vor? nu-i interesează?) aleşii noştri, de orice nivel, este că după patru ani trebuie să şi arate ceva. Că au făcut! Că au mişcat! Că au început, măcar câte ceva! Asta dacă se vor realeşi. Şi problema e, că ei chiar se şi vor!

Bat apa-n piuă (şi m-am tot ferit s-o fac, d-aia nici nu m-am iritat când era timpul) pentru că eu de fapt, vroiam să scriu un post ca invitaţie pentru a completa/participa la poll-ul din side bar.

Şi anume, pentru că marea problemă acum este, nu atât 'eu cu cine votez' (saru' mâna coane Iancule) ci de ce să/să nu mergi la vot. Deci, mergem sau nu la votare?

Dacă aveţi şi comentarii (fără nume, pls) îndrăzniţi!