marți, mai 27, 2008

Cine plateste?

Văzusem de ceva timp chestia(!) asta electorală:



şi bineînţeles n-am bagat-o în seamă aşa cum mă tot lasă rece, chestiile care au vreo legătură cu PSD-ul. Asta până ieri cănd primesc pe mail un banc:

Itzic vroia neaparat sa il intalneasca pe Papa.
Si ii tot scria el, ii scria, Papa nimic, nu ii acorda atentie.
Si trec asa 30 de ani, pana cand intr-o zi, Papa face o vizita in Israel.
Toate bune si frumoase, se intalneste Papa cu Primul-Ministru, discuta,
pun la cale etc. La un moment dat, Primul-Minstru zice:
- Excelenta Voastra, inainte de a pleca, as avea o rugaminte...
- Te ascult, spuse Papa. Stiti, avem aici in Israel pe unul Itzic,
care de 30 de ani va scrie in fiecare zi o scrisoare, va roaga sa-l primiti
in audienta si de fiecare data l-ati refuzat. In spiritul cresitinatatii, n-ati vrea,
daca tot sunteti aici, sa-l primiti, sa vedeti ce vrea, e pacat, de 30 de ani
tot vrea sa va vorbeasca, va rog deci frumos, doar 5 minute !.
- Bine, bine, zice Papa, sa vina la mine !.
Vine Itzic, saruta mana Papei si-i zice:
- Stiti, eu de 30 de ani vreau sa va intalnesc, am o problema si as vrea sa ma
ajutati.
- Spune Itzic !.
- Stiti, eu am un restaurant. Mare, frumos, mancare buna, bautura buna, eftin,
toata lumea vine sa manance la mine.
- Bravo Itzic, esti un spirit intreprinzator.
- Da, dar eu am restaurantul de la tatal meu.
- Foarte frumos, ai preluat afacerea, ai dezvoltat-o...
- Da, dar tatal meu il avea de la tatal lui.
- Bine Itzic, inteleg, a fost o afacere in familie, ati muncit din greu...
-Da, dar tatal tatalui meu il avea de la tatal lui.
-Itzic, am inteles, comertul este o trasatura a familiei, foarte frumos !.
-Da, dar si tatal tatalui tatalui meu il avea de la tatal lui...
-Itzic, ma exasperezi, nu inteleg, unde vrei sa ma duci, pe vremea lui Hristos ?.
-Exact !. Vedeti, ati inteles, e vorba despre Cina Cea de Taina...
A ramas neplatita !!!.


Acu, gluma glumă dar alăturarea celor două parcă prea pute a adevăr trist, trăit pe pielea noastră atâţia ani!

Hai la vot! (sau nu....)