duminică, mai 25, 2008

Parte de carti

La o mai veche invitaţie de-a lui Cătălin zilele trecute m-am pus pe cheltuit. Cărţile erau un domeniu pe care încă nu-l intersectasem cu shopping-ul online. Experienţa cu Librariile Humanitas şi al lor magazin, a fost una mai mult decât plăcută. Înregistrarea şi comanda au durat mai puţin de 10 minute, iar după încă o oră am primit mail de confirmare că livrarea fusese făcută!

Pachetul a ajuns după vreo 2 zile la mine, cărţile arăta foarte bine şi deja am început să le devorez.

Ce-am ales?

Pai, în primul rând Evanghelia după Jimmy.



Apoi, la o altă recomandare venită din blogosferă, Castelul prinţesei de caramel.



Şi pentru că toate lucrurile bune-s 3, cu plăcere am ales şi Nopţi orientale marca Zully Mustafa, mulţumim (acum stocu-i epuizat, dar eu n-am luat decât una!)



Şi-acum gata, am plecat. M-aşteaptă!