marți, decembrie 30, 2008

100 pe zi

Titlul de mai sus are legătură strânsă cu poza de mai jos şi mai ales cu linku' ce urmează:

Despre ce-i vorba? Simplu: o sută de flotări pe zi! Sau pe limba lor One Hundred push ups!

Un program structural care îşi propune ca după  6 săptămâni să te aducă în situaţia de a putea susţine şi trece de testul final acela de a face o sută de flotări pe zi. Dintr-o repriză! E greu, e uşor? 
Eu zic că depinde foarte mult de pregătirea fizică a fiecăruia.

Pentru un începător sau un habar-n-am-ist poate părea destul de uşor. Programul este nu foarte greu, dar destul de strict şi este foarte important să nu săriţi etape. Nu treceţi peste cu lejeritate, pentru că uşor uşor ajungi departe. Şi în fiecare zi din cele 6 săptămâni îţi educi şi mintea să accepte că poate susşine un aşa efort fizic.

Eu unul am trişat puţin şi mi-am început programul direct din săptămâna a 4-a pentru că nişte antecedente aveam, ce-i drept şi astfel în cea de-a 3-a săptămână am trecut testul (aproape) fără niciun fel de efort. Şi, da, programul este valabil şi pentru fete.

Cred că nu-i nici foarte greu şi mai ales acum pentru acest început de an, merge foarte bine adăugat la lista de new year's resolution, nu? Hai bagă un comment când reuşeşti! Ce zici, te bagi?